Harmonogram płatności

Po pozytywnie zakończonym procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej wystawiamy harmonogram płatności.


  • Wysokość opłat wyliczona jest na podstawie prognozowanego rocznego zużycia w zawartej umowie.

  • Zobacz przykładowy harmonogram płatności:

Formy płatności

Płatności należy dokonywać na podane w przesłanych blankietach konto firmy ENERGIE2.
W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko oraz numer ewidencyjny.

  • Przekaz pocztowy

  • Przelew bankowy

  • Przelew z konta internetowego


Faktura rozliczeniowa

Po upływie roku sprzedaży, wysyłamy Ci fakturę rozliczeniową.

  • Wystawiamy ją na podstawie danych pomiarowych otrzymanych od operatora systemu dystrybucyjnego. Dane te uwzględniają faktyczne roczne zużycie.

Niedopłata i nadpłata


 

Niedopłata

  • Jeżeli po wystawieniu faktur rozliczeniowej okaże się, że masz na koncie niedopłatę, ureguluj zobowiązanie w terminie wskazanym na otrzymanym dokumencie.

Nadpłata

  • Jeżeli po wystawieniu faktury rozliczeniowej okaże się, że masz na koncie nadpłatę, zaksięgujemy ją automatycznie na poczet kolejnych należności za energii elektrycznej.
  • Chcesz otrzymać zwrot nadpłaconych pieniędzy?
    Nic prostszego, zwróć się do nas a dokonamy przelewu na wskazany przez Ciebie numer konta.