Najczęściej zadawane pytania


  • Czy każdy może zmienić sprzedawcę?

  • Liberalizacja rynku energii elektrycznej umożliwiła wejście na rynek nowym sprzedawcom energii. Dzięki temu można wybierać spośród wielu ofert sprzedawców energii i gazu. Masz wybór!
  • Czy muszę załatwiać jakieś formalności?

  • Nie, po podpisaniu z nami umowy, na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa, wszystkich formalności dokonujemy w Twoim imieniu.
  • Ile trwa proces zmiany sprzedawcy?

  • Przeważnie około 3 miesięcy, z naszej strony dokładamy wszelkich starań aby okres ten był możliwie najkrótszy.
  • Co mam zrobić gdy zabraknie prądu?

  • Licznik i instalacja należą do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Niezależnie od tego, pomoc uzyskacie Państwo dzwoniąc pod numer.
  • Czy po zmianie sprzedawcy energii elektrycznej będę otrzymywać dwie faktury?

  • Tak, po zmianie sprzedawcy otrzymasz dwie faktury. Pierwsza od Operatora Systemu Dystrybucyjnego za przesył. Druga od Energie2 za sprzedaż energii. Ich łączna suma może być mniejsza, niż dotychczasowa faktura.
  • Czy po zmianie sprzedawcy gazu będę otrzymywać dwie faktury?

  • Nie, naszym klientom oferujemy możliwość zawarcia umowy kompleksowej na gaz. Oznacza to, że będziesz jak dotychczas otrzymywać tylko jedną fakturę.
  • Jak przebiega proces zmiany sprzedawcy?

  • Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.
  • Czy będę ponosić dodatkowe koszty?

  • Wysokość opłat za energię elektryczną oraz wysokość miesięcznej opłaty handlowej określone są w Twojej umowie.
  • Skąd pochodzi prąd, który sprzedajecie?

  • Energia elektryczna sprzedawana do naszych odbiorców pochodzi z różnych źródeł np. elektrowni, giełdy, odnawialnych źródeł energii, czy importu z zagranicy. Staramy się dostarczać naszym klientom energię najwyższej jakości.
  • Dlaczego prąd sprzedawany przez Energie2 jest tańszy niż u innych sprzedawców?

  • Sprzedawany przez Energie2 prąd jest tańszy, ponieważ doliczamy mniejszą marżę do każdej megawatogodziny sprzedawanej klientom i w przeciwieństwie do wielkich spółek energetycznych, nie mamy tylu kosztów stałych.
  • Czy w przypadku zmiany sprzedawcy energii muszę zmienić licznik?

  • Zmiana dostawcy energii nie wymaga od Was zmiany licznika oraz wymiany kabli. Jeśli jednak z różnych przyczyn okazałoby się to konieczne, to w przypadku klienta indywidualnego wymianę licznika wykonuje spółka dystrybucyjna na własny koszt.